9/12/2008

Call 1-800-GET-SLIM

"..And remember; It´s not about how you look, but how YOU feel about yourself". Som åpenbart IKKE har noe med hvordan du ser ut.

Jeg befinner meg faktisk i et land der banning og andre nei-ord blir sensurert i stor stil på tv og i radio, men reklamene om større pupper, mindre pupper, ny nese, feil rumpe, ridelår, fettsuging og fiksing av alt-hva-det-skulle-være kan løses ved å ringe et telefonummer eller "simply log on to" en enda dummere webside, som løser alle dine problemer og kan hjelpe med finansiering. Å ja, det er ikke noe problem. Jeg blir kvalm, men er dessverre ikke overrasket.

Sånn bortsett fra det, og at ettermiddagsrushet her minner om påsketrafikken hjemme, har jeg det bare bra. På tirsdag var vi innom noen herlige vintage-butikker, og jeg forelsket meg helt i et par sko, som selvfølgelig var for små.. Det er det eneste negative med brukte ting; man kan sjeldent spørre om en annen størrelse, og de må ha hatt forferdelig små føtter før. På kvelden dro vi ut med Cameron, Matt og Daniel på et sted som heter Coco De Ville. Veldig trendy, veldig stilig, og veldig moro. Vi møtte på flere playboymodeller (!), og Brody, Frankie og Doug, som nok sikkert høres kjent ut for noen. The Hills are alive.

Onsdag tok vi turen til Venice Beach, og til min store skuffelse fant vi ikke mennene som viser seg frem i bur. Men vi så mye annet rart og fint, og kjente på følelsen av sand mellom tærne. På kvelden spiste vi middag på The Ivy. Vi fikk sitte ute, og det er virkelig et ålreit sted å spise, selv om det ikke er så hipt som det var for et par år siden.

I går hentet vi billetter til en konsert vi skal på i Irvine i dag, og brukte resten av dagen på stranden i Laguna Beach. Jeg ble intervjuet av noe som må ha vært den lokale tv-stasjonen/senior-kanalen av en herlig gammel mann som så ut som han elsket jobben sin.

Nå sitter jeg våken og pusler på en guide om billige-ting-som-samtidig-er-morsomme i Oslo for studentmagasinet på BI, og det er et latterlig dårlig tilbud vi studenter har. Hvis noen har et ess i ermet, er det bare å fyre løs, jeg er åpen for det meste.

3 comments:

thea said...

Haha. Så utrolig bra. Virker som du har det mektig fint og ganske så interessant, muligens på en litt sos.ant.måte? Hvordan var VMA? Gleder meg til du kommer hjem...
LOVE

lmb said...

kan du ta med brody hjem til meg?! og hvis ikke det passer for han så kan du ta doug... men hvis han er opptatt så er det helt ok med frankie assa.... men helt brody..write that down!!!

lmb said...

assa det er karro.. vet ikke hvorfor larsis navn ble nevnt;)