4/26/2010

HJEMME!

Sliten. Reisen hjem ble noe lenger enn planlagt, men Olsenbanden, som vi nå har blitt (Karima - Kjell, Iselin - Benny og Thea - Egon) tok inn på 4-stjerners hotell, bestilte middag på roomservice og drakk alt for mye vin i Paris. Skogli hadde tross alt bursdag! Hurra for meg. Det var gøy og sånt.

Coachella var svett, pakket med LA-hipstere, celebz og en og annen svenske. Det var klikkagøy, men det holder med tre dager når det er 35 varmegrader i skyggen og du må kjøre bil i minst en halvtime uansett hvor du skal. De gjørmete europeiske jordene var byttet ut med en stor og deilig gressmatte og Coachella avholdes på intet mindre enn en poloklubb. De gjør det på sin egen måte disse amerikanerne.

Pizza, burgere, bagles og øl


Nå er jeg hjemme igjen, med en jetlag du kan få gratis av meg. Trodde jeg skulle være så sliten at jeg bare falt om da jeg kom hjem, men jeg får ikke sove før i tre- firetiden, prøver å tvinge meg opp rundt ni, men ender med å sove til klokken ett. Sukk. Har første eksamen 4. mai og etter det går det slag i slag. BI vil ikke gi slipp på meg før 14. juni og dagen etter rømmer jeg like godt hovedstaden til fordel for fjord og fjell i Flåm.

Har nesten bare tatt bilder med egangskamera på Coachella, men skal få somlet meg til å legge ut noen bilder av basseng, bikini, palmer og sol her etterhvert..

Hører på: Robyn - Fembot

No comments: