3/02/2010

BEAUTIFUL BCN

Jeg har hatt en fantastisk helg i Barcelona. Sol og 16 varmegrader må kunne sies å være luksus i februar. Barcelona er definitivt en av mine favorittbyer. Nå har jeg vært der to ganger på et år, og noe sier meg at det blir flere besøk fremover. Kanskje også for en lengere periode etter BI. Vi får se. Deler gjerne tips med alle som skal dit og tar imot fra alle som har vært der. Jobber med det som skal inn i neste utgave av INSIDE nå, og håper jeg får lagt ut noen gode tips på bloggen når det er gjort. Cava og tapas er byttet ut med havregrøt og springvann, men fine bilder hjelper på humøret.


Alle foto: Nina Ilefeldt og Iselin Skogli


Hører på: Wham - Careless Whisper

3 comments:

Anonymous said...

Hei søte!
Det så jo helt fantastisk ut. Her sitter vi i minus, vind og sne.. Fine bilder N og I.
-Caro D

Nina said...

Happy pills-boksen contra los despedidas de Barcelona står tom i gangen og minner meg på lykken hver morgen.. :)

SKOGLI said...

Takk for det Caroline :) Det var en fantastisk tur.

Ååå, jeg har en fargerik boks med oppskriften på lykke i bokhyllen :)