3/05/2010

AKKURAT SOM EN SPRETTBALL

Yes. Det er sånn jeg føler meg om dagen. Høyt og lavt hele tiden - konstant i bevegelse. I går var jeg i Holmenkollen og så det etterhvert mye omtalte førstehoppet til Anette Sagen. Bakken har blitt kjempefin, og med nesten 6000 tilskuere ble det skikkelig kollenstemning. Neste helg er det prøve-VM og som den gla'nerden jeg er gleder jeg meg til at over 10.000 tilskuere skal innta Kollen og at pressen skal gi oss masse å gjøre på pressesenteret. Det siste blir nok neppe et problem.


Tidlig tidlig i morgen (eller senere i dag, alt ettersom du velger å se det) setter jeg meg på umuliustoget til Bergen for å besøke søteste Siggpigg/Siggen/Siggis/Siggen med chipsen og regne bort i umuliusbyen. Slagsmålsklubben, vin og lange middager, guilty pleasures på stereoen og en innebandyturnering venter på meg. Variasjon er viktig, og joggesko og skoletter er pakket side om side med pensumbøker og korte skjørt. Det er helt sikkert spennende for deg å lese hva jeg pakker, og nå kan jeg være skikkelig blogg.no-ette og spørre hva du alltid pakker med deg når du skal på tur? Check. Ingen trenger å svare. Jeg håper alle har med rent undertøy. Ha en flott helg!


Hører (selvfølgelig) på: Lars Vaular - Rett opp og ned (og pakker)

No comments: