2/05/2010

HYTTA IN MY HEART

Ah, godt å være hjemme igjen. Vi ble over en time forsinket med flyet til Stavanger (og hjem igjen,  innenlandsfly er mas) på grunn av snøvær. I Stavanger. Der hadde det visstnok ikke vært så mye snø på mangemange år, og selv om det ikke var noe særlig å skryte av ødela det drømmen min om et par snøfrie dager i januar.  I ettermiddag drar jeg en tur til Hemsedal for å slappe av og lade opp til OL-sendingene som starter neste fredag. Om jeg ikke direkte er født med ski på bena, har jeg hvertfall en familie som tidlig tok ansvar og sørget for at jeg både stabbet rundt på langrenn, kjørte slålom, stod på snowboard og så vintersport på TV fra tidlig alder. Nå er det telemark og langrenn som gjelder og hvis yr.no holder hva de lover ang temperatur får jeg nok gjort begge deler de neste dagene. God helg!

Hører på: Belle and Sebastian - Funny Little Frog 
 

Utsikt fra hytta mot Storevann en deilig dag i juleferien

No comments: