2/01/2010

01022010//

Det kom ingen på besøk. Nei da, det er ikke (bare) derfor jeg har bestemt meg for å kaste meg ut i dette bloggehelvete igjen. Akkurat hvorfor jeg sitter her og tazter nå er jeg ikke helt sikker på, men jeg sitter nå her og lirer av meg denne tåpelige setningen likevel. En måned er jo et helt år her på Internett så la oss ikke henge oss for mye opp i hvor inkonsistent jeg tydeligvis er som kryper tilbake til Skogli-bloggen etter kun en måned i sølibat, men heller akseptere fakta og glede oss over mitt nærvær. Og mine deilige lange setninger. Jeg er jo fremdeles meg.

I kveld skal jeg endelig se Avatar - denne fantastiske filmen der alle og alt er blått. I 3D. Første gang jeg ser film i 3D, så jeg lurer på hva jeg egentlig gleder meg mest til.

Om to uker er det by:Larm og i slutten av februar reiser jeg og Nina til Barcelona på reportasjetur for INSIDE. I mars er det prøve-VM i Kollen og i april er det påske, LA og Coachella og bursdag. Jeg.bare.gleder.meg.så.sinnsykt.mye. I september skal jeg løpe 21 000 meter på Osloasfalt i Oslo Maraton. Ligger ikke veldig godt an akkurat nå, men heldigvis har jeg over et halvt år på å komme i form. Beinhardt, men ikke verre enn at det går.

I morgen drar jeg en liten tur til Stavanger. Utdanningsmessen der blir ikke den samme uten BI og Skogli. Sist jeg var i Stavanger var under russetreffet i 2006, og da var jeg egentlig utenfor byen. Så, jeg gleder meg til å faktisk se Stavanger denne gangen.

Hører på: Prince - Diamonds & Pearls 

(ja Simen, jeg har lånt denne ideen av deg. På forhånd takk for at du ikke syns det gjør noe selv om jeg ikke spurte)

5 comments:

Liv-Runi said...

Hurra! Du blogger igjen! :)

Veronica Slaney Øvregård said...

miss u<3

Nanna said...

Der var du jo allikevel :-)
Vi skal også på Marathon, Andrea og ML samme distanse som deg. Diverse andre Kiman Girls nøyer seg med 10 km.

SKOGLI said...

Ja, plutselig tilbake :) Så gøy! Sporty Kiman Girls. Det liker jeg. 10 km er ikke rent lite det heller. Vi får utveksle treningstips fremover.

Simen said...

Det gjør ikke noe. Det gjør bare meg ekstra kul!