1/21/2009

Barcelona

I dag kjøpte jeg meg litt vår. Flybillett til Barcelona, en hel uke i mars. Luksus. Småsko, skinnjakke, solbriller og bar asfalt slår aldri feil. Kombinert med deilig mat, vin, kultur og en stille bønn om en svakere euro for å roe shoppingnerven, ligger alt til rette for en finfin tur.

(foto: www.nytimes.com)

Reisefølge har jeg hentet inn fra LA. Cameron tar den noe lengre veien fra vestkysten, og siden ingen av oss har vært i Barcelona før kan det bli et spennende prosjekt. Alle tips om hvor, hva, når og hvordan mottas derfor med stor takk.

2 comments:

Anonymous said...

Som den globetrotteren jeg er har jeg jo vært en liten tur i Barcelona. Nydelig, nydelig by. Helt fantastisk. Her er det bare å glede seg.

SKOGLI said...

Globetrotter minner meg bare om Vossafår, fantastiske reklamer :) Men host opp et tips eller to om noe vi bør få med oss da.