9/30/2009

Oh my god! You are so Iselin! When's the last time you showered?!

Helt siden jeg var liten har jeg lurt på hva navnet mitt betyr. Jeg har aldri slått meg helt til ro med at "det er av ukjent opprinnelse, og Knut Hamsun brukte det i sin roman Pan". Etter å ha funnet Urban Dictionarys beskrivelse av det, skulle jeg ønske at jeg hadde sluttet å lure for lenge siden. Velbekomme.


Noun: Iselin refers to the small town in Northern New Jersey that is beginning to grow over-populated with Indians. Home of the infamous Oak Tree Road, Iselin smells like the inside of a baby's rectum.

Adjective: meaning smelly, grotesque, unbearable, a piece of garbage.

Noun(2): a used tampon.

Noun: Iselin is gross, don't go there.
If you're caucasian and you live in Iselin... you probably hate it.

Adjective: Oh my god! You are so Iselin! When's the last time you showered?!
If you don't clean that mud off your body, you're going to be very Iselin.

Noun(2): Make sure you wrap up your soiled Iselin before you flush it down the toilet.

4 comments:

Lise Mette said...

hahahaha, jeg ler meg i hjæl!

Lisa M.Y. said...

HAHAHAHAHAHA!!!!!! Har Vigdis og Harald blitt informert om dette? Hva du må leve med Iselin, hva du må leve med...

SKOGLI said...

Nei, livet blir aldri det samme etter denne avsløringen..

Liv-Runi said...

Ha ha, dette var informerende. :)