6/28/2009

HULDRA

På tirsdag trer jeg igjen inn i den kledelige rollen som Huldra. Tre (!) hele uker skal jeg og Lisa underholde turister i fossen, og flørte med nasjonalromantikken. Freidig som jeg er tør jeg påstå at denne jobben ligger høyt på listen over undervurderte sommerjobber. Men medaljen har en bakside. Hææææ? Det er det dummeste jeg har skrevet på lenge. Uansett. Flåm består av en togstasjon, en overpriset matbutikk og et like overpriset hotell. Internett og telefondekning er det så som så med. 21 dager i ingenmannsland kommer med andre ord til å sette tålmodigheten min på prøve. Det blir myyyyye tid til å lese bøker, løse sudoku, sove, se på film, stirre i veggen og vente. Gøy det, men hver dag i tre uker? Gah. Jeg klager ikke. Jeg ser frem til å stirre i veggen. Jeg har hørt at det er sunt.

Nasjonalromantikk alá 2008

OMG. Det er Huldra

Nei, jeg lyver ikke når jeg sier at det ser ut som en russisk sirkusvogn

Kom på besøk

No comments: