4/17/2009

Skogli elsker våren!

Ja! Ja! Ja! Det har hun alltid gjort, og vil hun alltid gjøre. Sånn, nå skal jeg slutte å prate om meg selv i tredje person. Jeg elsker våren, og særlig dager som denne deilige fredagen. Sol og is står i fokus, og jeg har allerede spist to. At jeg har vært på skolen siden kl 08, og syns Peder Ås kan ta seg en bolle (jfr. juridisk metode) spiller en mindre rolle. Jeg har til og med spist vannmelon. Til frokost! Lykke. Nå skal jeg snart møte Veronica og Madde, vi skal på føråpningen av Høyer på Egertorget. 1300 kvm butikk er ingen spøk. Og muligheten for et glass gratis champagne ei heller, for fattige studenter som meg selv. Jaja, jeg har leilighet, men dårlig med likvide midler for det. De pengene så jeg jo aldri uansett. Og mens vi først prater om kåken; den er langt fra ferdig, jeg skal aldri sparkle igjen, og jeg legger ut bilder når det er noe annet enn rot å vise.

I morgen skal jeg og Sarah se Carmen på Operataket og spise tapas, noe jeg gleder meg helt enormt til. Jeg er en stor tilhenger av slike gratisarrangementer, og hva er vel bedre enn å sitte på Operataket med med god mat, Carmen på storskjerm og se solnedgangen over Oslo. Neste uke har jeg visst bursdag også, den store 22 år på den 22. april-dagen. Da skal jeg også spise is.