2/15/2009

Da jeg skulle poste den noe obligatoriske Valentine's Day-posten, så jeg at det var to uker siden forrige post her på denne selvhypede bloggen. Det sier meg følgende to ting: 1 - tiden går alt for fort, og 2 - jeg har alt for mye å gjøre. Tydelig årsakssammenheng og spore der altså.. De siste to ukene har jeg jobbet alt for mye med Næringslivsdagene, vært på hyttetur, kjøpt meg leilighet(!), vært en tur innom OFW, vært på fest - opp til flere, besøkt en klimakonferanse, jobbet med Studentmagasinet Idé, fått speilreflekskamera, trent, jobbet, hørt to fine foredrag, vært på kino, blitt forkjølet, og sist og minst: drevet med skole.



Innovative Solutions er temaet på årets Næringslivsdager på BI, og logoen som min venninne Karro har vært med på å utforme, ser du over. Min nye leilighet, som det andre bildet er av, har fått samme tema. Sandaker er stedet, og som det sosiale vesnet jeg er, håper jeg besøkshyppigheten blir høy. Skal bare pusse'n opp først. Flaks, jeg som har så lite å gjøre.

2 comments:

Lise Mette said...

så moro med egen leilighet! gratts!

Anonymous said...

Sandaker! Nestennabo ;)