8/29/2008

Dagen derpå.

De aller fleste kjenner igjen følelsen av å våkne opp dagen derpå, etter en litt for fuktig kveld på byen, og tenke, gjerne høyt, at man aldri skal drikke igjen. Aldri. Helt til man går ut og gjør det samme helgen etter, med håp om at denne helgen skal bli bedre enn den forrige..

Mhm, sånn følte jeg det i dag tidlig da jeg prøvde å stavre meg ut av sengen. Forskjellen var at jeg ikke hadde rørt en dråpe alkohol kvelden før. Hodet var fint, men kroppen verket. Hver eneste muskel. Man kan få vondt i hodet av mindre.
Jeg hadde trent, det var min synd. Høstens første time, stor stas. Men i skrivende stund er jeg villig til å si at jeg aldri skal trene igjen.

For alle som vil ha en kropp som konstant verker, ta en time Bodydesign med Atle Hoff. Med militærfaglig bakgrunn, samt utdannelse som danser og personlig trener burde alt ligge til rette for en heller smertefull affære. Så hvorfor i all verden utsetter jeg meg for dette? Atle har et ess i ermet. Det beste. Han har gjort stor suksess i LA som personlig trener for blant annet Cindy Crawford og Jennifer Aniston. Lyst på samme trening og forhåpentligvis anntydning til samme kropp? Da er Bodydesign veien, sannheten og livet. Det svir å leke superstjerne.

No comments: